Popas în alt cîntec

La ce mai tresari din clipite

Tacerea nu-i, nimenea nu-i

S-aştearna văpăi logodite

Pe scoarţe albastru-verzui

Şi zorii la ce-i mai ascult

Verzui, cum se crapă în zare

Pe laviţă doarme demult

Ecoul păstrat în ulcioare

fata_ulcior_apa.jpg

Şi nu mai râvnesc nerostitele fumuri

Din rug să le smulg ca pe-un schiptru de domn

Călcâiul îmi sângeră încă de drumuri

Prea vin de departe… din somn …

Şi lasă în poala ta caldă să vie

Făptura mea vie şi glasul ucis

Mi-eşti dragă femeie

Şi noaptea-i târzie

Să plec mai departe, spre vis… brazi-ceata1.jpg

Şi surd răsucită-i în lacăt

Tăcerea la ce iar şi iar

Când vântul se sprijină-n treacăt

Cu mâna pe crengi mai tresar

La ce mai tresar din clipite

Tăcere… nu-i, nimenea nu-i

S-aştearna văpăi logodite

Pe scoarţe albastru-verzui

Şi nu mai râvnesc nerostitele fumuri

Din rug să le smulg ca pe-un schiptru de domn

Călcâiul îmi sângeră încă de drumuri

Prea vin de departe… din somn …

wyreby.jpg

Şi lasă în poala ta calda să vie

Făptura mea vie şi glasul ucis

Mi-eşti dragă, femeie

Şi noaptea-i târzie

Să plec mai departe, spre vis …

Acest articol a fost publicat în folk, versuri, Walter Ghicolescu și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

