străinul ce cutreieră pământul

Dacă ar fi printre noi ?!…

şi dacă ar umbla pe pământ, printre noi… ar dispărea lanţurile, războaiele, ura ?!…


Acest articol a fost publicat în Risipa și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la străinul ce cutreieră pământul

  1. Am tot venit. Şi revenit. Am vrut să răspund. Apoi mi-am dat seama că nu avem cum să ştim. Poate că … da, poate că nu.

  2. Anda Wonder zice:

    nu, nu daca ar fi printre noi …
    melodia spune „daca ar fi fost unul dintre noi”
    iar eu inteleg complet alte lucruri de aici …
    Angel_heart

Lasă un răspuns

