mai îngăduiţi-mi…

! voi ce mă priviţi la faţă,
îndrăgiţi-mi faţa mea,
mai îngăduiţi-mi faţa
fiindcă mult va sîngera!
şi în mînuri şi-n picioare
cuie îmi vor împlînta,
mai îngăduiţi-mi mîna
şi-n ţărînă talpa mea,
! vă iubesc dar lîngă mine
nimănui n-am spus să stea,
mai îngăduiţi-mi locul
cît măsoară umbra mea,
! bate vînt în pomul care
lemn de cruce îmi va da,
mai îngăduie-l, săcure,
cît îi tremură frunza…


https://folk4noi.files.wordpress.com/2008/07/mircea-rusu-mai-ingaduiti-mi1.pdf

Acest articol a fost publicat în om bun, versuri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la mai îngăduiţi-mi…

  1. Pingback: daţi Cezarului…lumina! « Foaia virtuală a folkului românesc

Lasă un răspuns

