patima ploilor

descîntec de ploaie

***

Acest articol a fost publicat în folk și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la patima ploilor

  1. tiribonflax zice:

    wow, excepţională fotografia! vreau şi eu să mă plouă aşa…

  2. Lucas zice:

    plouă peste castani şi nu se mai opreşte…

  3. tiribonflax zice:

    castanilor le place

  4. Luminita zice:

    Ador ploaia de vara…aveam 19 ani, in zilele calde din iunie 1975, aveam examene de bacalaureat in fiecare zi…in Cluj, pe langa parcul cel mare m-a prins evident fara umbrela o ploaie de vara torentiala, clocotitoare, hohotitoare si nimic nu egaleaza acea plimbare prin ploaie, cu pletele ude, razand ca totul era ud pe mine… N-ai sa ghicesti intr-o mie de ani incotro ma indreptam…spre strand ! si am si intrat in bazin, era in aer liber cum spuneam, eu nu mai aveam nimic de aparat de ploaie asa ca am fost singura cateva zeci de minute in acel strand…si asa de placut a fost sentimentul de libertate absoluta pe care l-am simtit atunci, parea ca ultima incorsetare pe care o reprezinta intr-un fel pentru fiecare hainele, disparuse…Ha ha ha, ce pacat ca nu mai stim sa radem liberi in hohotul unei ploi de vara…Ce pacat ca ne-am maturizat suficient pentru a fi prevazatori si a purta mereu umbrela cu noi…

Lasă un răspuns

