rugă la rug…

un om care e numai lumină vrea să se facă bine

a făcut de toate, dar mai ales a cîntat

cei care treceţi pe aici, zăboviţi o vreme şi ascultaţi-l clipind în colţul pleoapei voastre drepte…

Acest articol a fost publicat în folk, lumina, OAMENI, om bun, versuri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la rugă la rug…

  1. fede zice:

    acum am observat ca ai pagina si pe blogspot.
    iti apreciez munca, abia azi te-am descoperit, din intamplare…
    eu ascultam folk romanesc si inainte, dar am mai mult de o luna de cand ascult doar folk romanesc si ma bucur enorm cand descopar un artist de care inainte nu stiam. pana azi, de la emilian onciu aveam o singura piesa, dar am mai gasit cateva piese minunate, plus,am ascultat tot playlist-ul de pe acest blog si am avut rabdarea si satisfactia sa ascult si de la ceilalti artisti, sa citesc si sa urmaresc videoclipuri.
    continua munca pe care o faci, unii chiar apreciaza aceasta munca 😉

  2. simona zice:

    Ruga la rug este un cantec minunat, asa cum este omul Emilian Onciu. Va multumesc ca ati postat aici aceasta piesa si altele cu dl. Onciu. Simona

Lasă un răspuns

