flaut crucii nehotărâte


de ce nu pot să nu ştiu, de ce nu pot să n-aud
în ce stă rostul zilei, şi preţul de-a ţi-o trece?…
deschide-mi-te, suflet, prin şapte ochi de flaut,
şi cântecul şi viaţa şi moartea să le-nece…

( Tudor Arghezi – Nehotărâre )

îndură-te
şi
ciopleşte-mi
o cruce nehotărâtă…

apăsaţi cu blîndeţe pe versuri..veţi auzi cîntecul unui flaut revărsat în 7 cupe…mai mult decît tăcere…

Acest articol a fost publicat în amintiri, Focul viu, folk, lumina, music, om bun, Poeme, Sorin Taloş, Tudor Arghezi, versuri și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la flaut crucii nehotărâte

  1. Luminita zice:

    Despre moarte se poate cânta, se poate vorbi…dar moartea e sfârşitul celor ce le ştim şi nimeni nu ştie dacă dincolo de ea mai există cu adevărat ceva, nimeni, NIMENI nu ŞTIE…
    Poţi crede că există, poţi CREDE, dar nu poţi să spui că ŞTII, nu, nu ştie nimeni ce este şi dacă este ceva dincolo…de moarte.
    „Cu fiecare om moare o lume necunoscută”…

  2. Lucienne129 zice:

    „nu-mi considera blandetea slabiciune, nici zambetul insistent ce-mi lumineaza fata cand gandesc la tine – dovada de superficialitate, nici sinceritatea naiva pe care o am in fata ta – un motiv sa-mi calci pe suflet; nu-mi considera daruirea totala un cadou definitiv garantat; ele sunt ale tale si pentru tine doar atata timp cat le cunosti valoarea” Stii cumva cine a spus asta? Stiu doar ca autoarea era din sud, olteanca parca. Poate ma ajuti tu…
    „De ce nu pot sa nu stiu?”
    Frumoasa postare! Mi-a mers la suflet!

  3. L zice:

    „Stiu doar ca autoarea era din sud, olteanca parca. Poate ma ajuti tu…”

    Framantarile cele nevolnice ne pot umbri visul catre cer. Indiferent cine a spus asta:
    „un motiv sa-mi calci pe suflet; nu-mi considera daruirea totala un cadou definitiv garantat; ele sunt ale tale si pentru tine doar atata timp cat le cunosti valoarea”- a rostit frumos si poate nici nu s-a gandit la cat de dureros poate fi sa calce cineva cu palmele peste suflet…
    postarea de pe site e cu adevarat …imarmuritoare

Lasă un răspuns

