lunea lină. sub lumină…

va veni o vreme
când vom fi fericiţi
nu vom mai pipăi precauţi
despicăturile dintre cuvinte
gândurile tale bănuitoare păsări
se vor topi în sclavia
metaforelor interzise
iar dimineţile de cenuşă
îţi vor încătuşa gleznele
cu fiorul versurilor nescrise

orice vis
are dreptul la culorile lumii
spunea un orb …

https://folk4noi.files.wordpress.com/2008/08/pasarea-colibri-2000-de-ani.pdf

(muzica Marius Baţu şi Dinu Olăraşu, versurile Dinu Olăraşu)

Acest articol a fost publicat în folk, om bun, Poeme și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la lunea lină. sub lumină…

  1. M zice:

    Foarte frumos!

  2. Luminita zice:

    Frumoase versuri… de aceea nu scriu eu, fiindca eu nu sunt poeta, eu sunt o prea prozaica fiinta, adica mare amatoare de proza, Cragiale fiind pentru mine varful, apoi in zilele noastre Paul Georgescu. Cred ca voi asculta frumoasa muzica de acum incolo si nu voi mai tulbura POEZIA si POETII cu comentarii inadecvate. 🙂

  3. A. zice:

    Un an de cand s-a dus Pittis…

  4. PELERINUL zice:

    Am scris si eu ceva despre Pitis.Cred insa ca multi l-au uitat 😦

  5. abia acum am realizat
    că de fapt tot locul gol
    dintre litere
    este de fapt pentru noi
    de câteva ori am crezut
    că pot să mă uit în ele
    să te văd ca-ntr-o fântână
    sau chiar să ating verbul
    să mă conving că de fapt
    îmi modelez degetul
    cu tine.
    ciudat exerciţiu
    să-ţi dai seama că
    într-un banal contur liniar
    poţi avea
    tot ceea ce visează Dumnezeu
    şi n-are curaj să facă din noi

Lasă un răspuns

