8 vs. opt. către infinit…

bun, rău, geniu nebun…
pe nicăieri sau pe un drum
curcubeu în deşert
roditor nisip sterp
prost sau chiar deştept
fără inimă în piept
simţitor sau inert
cu siguranţă, incert …

cu cine se luptă infinitul, ridicat în picioare?…
https://folk4noi.files.wordpress.com/2008/08/stare-de-spirit-versus.pdf

(versuri şi muzică Stare de spirit)

Acest articol a fost publicat în folk, lumina, music, OAMENI, om bun, Poeme, Stare de spirit, versuri și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la 8 vs. opt. către infinit…

  1. A. zice:

    Uite ce am primit pe mail :)) :)) :))

  2. hollowbody zice:

    Blocati intr-o viata intens haotica,
    Lumina experimenteaza deliciul existentei materiale.
    Vibratiile cresc…
    Schimbam perceptia timpului.
    Suflet pierdut-pas spre infinit.

  3. Luminita zice:

    Voiam sa nu mai tulbur comunitatea poetilor, dar obiectivitatea nu ma lasa si imi impune sa spun ca, la a patra auditie deja, esti in evolutie permanenta, esti foarte bun, mai bun ca ieri si probabil mai putin bun ca maine. In evidenta crestere a dramatismului, a compozitiei, mai mult nu pot spune pentru ca nu am nici pe departe studii muzicale, dar ca om care asculta foarte multa muzica, foarte diversa, imi permit sa spun cele de mai sus. Keep up the good work, ca sa folosesc o tocita exprimare in engleza de balta …:). Serios vorbind, mi-a placut foarte mult, astept sa ma uimesti in continuare !

  4. Pingback: Inda Blue’s Blog » Cu sarpele

  5. Luminita zice:

    Ascult din nou, a doua, treia… oară, e cel mai bun cântec al tău de până acum, Poete !

  6. allyandra zice:

    In aceste acorduri ai impresia ca infinitul ridicat in picioare se lupta cu nimicul rapus la pamant, clipa se lupta cu vesnicia, iubirea cu dorul, uitarea cu amintirea, ziua cu noptea si insasi viata parca invinge moartea pentru cateva clipe…

  7. Luminita zice:

    Soluţia ta din final e cea bună, revenirea la copilărie, la interiorul noctru de copil, mereu, pururi de copil…
    Nina Cassian
    « E la fel ca atunci. Ca la optsprezece.
    Aceeaşi apă, aceeaşi lăcomie de trandafir,
    aceeaşi aplecare a trupului
    şi spaima de sărut, şi a te trezi din somn e-o fericire
    şi sâmbăta şi târgul Moşilor,
    toate aceleaşi. »

    – Atunci, ce s-a schimbat ? întreabă domnul învăţător.

    « Nu ştiu. N-am învăţat lecţia.
    N-am învaţat nici o lecţie.
    Am lipsit de la lecţie.
    N-am putut să vin la şcoală
    pentru că am fost sănătoasă. »

    – Atunci, am să te las repetentă, spune domnul învaţător.

    « Aşa şi trebuie. O să mai încerc.
    O să mă străduiesc. Poate că-mbătrânesc
    pân’ la semestrul urmator »

  8. se face nod pe clipă şi-n punctul G din miez
    plesneşte iar samanţă din cel mai tainic crez
    acum, atunci şi încă-n povara unui dor
    se strange-n tine-o ploaie pe cerul fără nor

  9. Luminita zice:

    „Soleil des jours heureux qui passent
    L’absence est descendue en moi comme un hiver.”

  10. Lucienne129 zice:

    Trei de sapte in cinstea fiecarui 8! 7 vs sapte catre infinitul tau!

  11. 2winterleaves zice:

    omul, in neostoita sa lupta impotriva Divinitatii…

    un infinit de (minus) unu vs 3 vs (plus) infinit

Lasă un răspuns

