nouă. fără perdea…

privirea se oprise
pe umbra împietrită
a îngerului
ploi – paveze tăcute
răscoleau
nimeni în jur
doar ploaia …

https://folk4noi.files.wordpress.com/2008/08/dinu-olarasu-ingerul-negru.pdf

(cântă Dinu Olăraşu compoziţia sa, Îngerul negru)

Acest articol a fost publicat în folk, music, OAMENI, om bun, Poeme, versuri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la nouă. fără perdea…

  1. Luminita zice:

    Cine din mine

    Cine din mine ţi se închină
    E vinovat în faţa mea,
    Cine din mine nu ţi se-nchină
    E alungat din faţa mea.

    Cum să mă-mbun şi cum să m-astâmpur,
    Ca în fragede foi înveşită-n eresuri?
    Cu gânduri şi frunze, cu şoapte şi sâmburi,
    Ironice înger, zadarnic mă-mpresuri.

    Zadarnic în ornice mi se termină
    Timpul ca apa dintr-o ulcea.
    Cine din mine ţi se închină
    E vinovat în faţa mea.

    Cu scârbă-l alung şi cu mare mirare
    Pe cine din mine nu ţi se prosternă,
    Sub bezna cea limpede şi cântătoare
    A ochiului stins de pleoapa eternă.

    Cine din mine ţi se închină
    E vinovat în faţa mea,
    Cine din mine nu ţi se-nchină
    E alungat din faţa mea.

    Să cad într-un somn ca într-un fund de ocean
    Fără ieşire şi fără plângere,
    Unde visându-te odată pe an
    Mult să mă mir de viaţa mea, îngere.

    (vol. “Octombrie, noiembrie, decembrie”, 1972)

  2. Luminita zice:

    Ana Blandiana, scuze că am uitat să precizez, dacă mai era nevoie… 🙂

Lasă un răspuns

