după departe. acolo…

departe…

https://folk4noi.files.wordpress.com/2008/08/contrapunct-departe.pdf
Acest articol a fost publicat în amintiri, folk, music, OAMENI, om bun, versuri și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la după departe. acolo…

  1. Lucas zice:

    oftatul e o pană…din aripa îngerului…

  2. umbra zice:

    „Plutesc sperand si crezand,c-am sa ajung cat mai curind in lumea mea”.Departe, spun eu,dar nu de toate,plutind si sperand in lumea mea si sigur ma vei cauta.Eu o vad ca o noua lumina,o hotarire luata, o siguranta si incredere curajoasa de a putea din nou miza pe cineva.Un nou inceput!Deosebita melodie,minunate versuri.

  3. Dan zice:

    … la o depărtare de o bătaie de inimă…

  4. Luminita zice:

    Te voi cauta… departe, departe, este lumea ta ! 🙂

Lasă un răspuns

