gâlceava nimicului. cu totul…

şi unu
şi zero
fac tot cât un cer
te-arunci în neant
sau reînvii din eter…

https://folk4noi.files.wordpress.com/2008/08/tapinarii-speranta.pdf
Acest articol a fost publicat în amintiri, cer, folk, lumina, music, OAMENI, om bun, Terra și etichetat , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la gâlceava nimicului. cu totul…

  1. A. zice:

    Nu faci ceva cu muzica asta? Nu se poate asculta. Sau vrei sa te certi… pe tacute? 🙂

  2. allyandra zice:

    Cu aceasta melodie m-ai doborat cu totul in galceava cu mine insami, cu viata! Stau, plang incet si ascult, scriu pintre lacrimi si incerc sa regasesc acel fir de speranta pierdut in neant! Va reinvia candva din eter? Mai am eu vre-un rost pe acest pamant? (Cu siguranta ca am! Ce intrebare prosteasca?!) Cersesc cu fiecare zi o clipa, doar una, de fericire, dar nu stiu sa o primesc! Candva ti-am zis ca mi-ai dat o speranta, dar am deznadajduit si intr-o clipa am alungat tot ce a fost! Ma doare! Iarta-ma!

  3. allyandra zice:

    Melodia asta e si pentru mine! Lasa-ma sa cred asta! Nu-mi lua si aceasta naluca!

  4. umbra zice:

    WOW! E mult mai mult decat ma asteptam.E durere,speranta si putere .
    „şi unu
    şi zero
    fac tot cât un cer”…

Lasă un răspuns

