vis. de poet…

duminica

la prânz e culoare

lumină şi pace

şi cer…în urcare…

 

Acest articol a fost publicat în amintiri, cer, folk, lumina, music, OAMENI, om bun, Poeme, Terra, versuri și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la vis. de poet…

  1. A. zice:

    Vara a trecut, toamna isi ofera cu generozitate roadele… doar poetii trebuie sa se trezeasca din visare si sa puna mana. Pe un munte cu nume de zeita…

  2. Luminita zice:

    Lucas, ai intrat in top 100, esti pe locul 76, felicitari ! La cat mai spre creste, ai intuit tu bine, esti in urcare… si odata cu tine urca in atentia publicului larg muzica folk si poezia de calitate ! La mai mare ! 🙂

  3. Luminita zice:

    I’m happy for you and proud of you ! 🙂

  4. Luminita zice:

    Ileana Malancioiu
    A mai trecut o zi

    stau pe un lemn pe jumătate putred
    cu bureţi crescuţi la capete
    şi mă uit cu tristeţe la soarele
    care-ncepe să scapete

    a mai trecut o zi, se apropie
    aş vrea să mai rămân dar nu mai pot
    o, dacă măcar aş spera că atunci
    sufletul meu va fi liber de tot

    acum e-nchis fără să vrea în sine
    şi plânge cum n-am mai văzut
    şi smulge-n tăcere bureţii
    crescuţi pe copacul căzut

    Din volumul „Ardere de tot”, 1976

  5. umbra zice:

    O viata si putin mai mult,de duminici la pranz!

  6. Luminita zice:

    Acest post, cu Vis.de poet… este in acest moment pe locul 58 in clasamentul wordpress al celor mai accesate posturi ! Ce mă bucur, din suflet…

  7. Luminita zice:

    Mereu in urcare, ca in versurile tale, esti pe locul 48 ! so nice…

  8. Luminita zice:

    Iar acest post, „Vis.de poet…” este în acest moment, ora 8 a.m. pe locul 79 dar sunt sigură ca va urca din nou, aşa cum spune poezia ta ! 🙂

  9. umbra zice:

    Luminita,cu scuzele de rigoare,dar nr.care-l ocupa in „top”,nu stiu daca e atat de important pt. el.Tu o faci ca pe o competitie proprie.Cu siguranta el stie ca e o VALOARE.Ceea ce face aici ,o face cred eu din suflet ,pentru suflete.Ma bucur ca e atat de multa lume care-ti apreciaza munca si talentul.Asi spune:corzile stelelor vuiesc incantate la trecerea ta.

  10. Luminita zice:

    @umbra : Nici eu nu cred ca e important pentru Lucas, ai dreptate, si eu cred ca el STIE ca e o valoare, DAR e important cred, si pentru el, ca muzica folk si versurile voastre sa fie cunoscute de cat mai multa lume, sa imblanzeasca suflete, sa faca lumea mai armonioasa… Si pentru ca acest lucru sa se intample este important sa fii in atentia publicului larg, adica sa fii in top, pentru ca acolo e locul accesat de foarte multi si de unde vin foarte multi sa vada ce anume face ca un blog si, respectiv un post, sa fi ajuns in top.
    Ai dreptate si in ce ma priveste pe mine, chiar este o observatie foarta fina din punct de vedere psihologic, eu sunt in competitie cu mine, pentru ca, spre deosebire de Lucas, eu nu cred inca in valoarea mea, si simt nevoia sa imi demonstrez, in primul rand mie, ca am o valoare. Din pacate obisnuinta de zeci de ani de a nu crede in mine ma impiedica chiar si acum sa zbor…

Lasă un răspuns

