suiş pogorâtor. o da Chioarului…

în Chioar ajungem

şi ne facem mici

când vântul îşi dezleagă veşnicia

peste semeţe vârfuri de preluci

zărim în colţul pleoapei pe Maria

înseninată, cu un zâmbet bun

veghează peste-a oamenilor soartă

nicicând nu s-or isca aici furtuni

e binecuvântatul loc din hartă…

https://folk4noi.files.wordpress.com/2008/09/chioar.pdf
(rostire : Doina Popa, fundal muzical – Andre Rieu, Dumitru Fărcaş)

Acest articol a fost publicat în amintiri, cer, music, OAMENI, om bun, Vatra chioreană, versuri, Ţara Chioarului și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la suiş pogorâtor. o da Chioarului…

  1. Lucas zice:

    @Lorelei : merge, am remediat…:)

  2. Salut Lucas !
    pasii ma poarta adesea aici. E o adevarata incantare ! N-am indraznit nicicand sa spulber mirajul , cu vreun comment dar,azi
    „ce bine ca esti ce mirare …” sa aud vocea Doinitei !
    Doxy..daca ma auzi , te rog sa vii la mine pentru ” o cana cu vin ” sa-mi citesti ceva de la Poluri !!!!
    Ti-am pierdut toate cantarile 😦 si-mi pare asa de rau !
    Te rog , zaboveste o clipa ” sa te ascult
    si clipele sa-mi para niste muguri plini,
    din care infloresc aievea – vesnicii . ”
    xox j.

  3. buburuza75 zice:

    hmmm! Ce frumos e aici la tine!

  4. nikol;):* zice:

    hmmm…interesant…la fel k buburuza75;));))

  5. Raul zice:

    aproape la fel 😀

Lasă un răspuns

