opaiţul iubirii. de altădată…

„plângeţi lacrime ca şi când n-am fost nicicând”
(Cezar Ivănescu – Rosarium)

https://folk4noi.files.wordpress.com/2008/09/stare-de-spirit-amintiri.pdf
Acest articol a fost publicat în folk, music, OAMENI, om bun, Poeme, versuri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la opaiţul iubirii. de altădată…

  1. A. zice:

    Eu sunt iubirea de acum, eu am fost si iubirea de altatdata, doar ca tu n-ai stiut… Pe mine ma vedeai, pe mine ma asteptai, eu am fost si am ramas ACEEA…. Acum trebuie sa lasam trecutul in urma si sa privim inainte, spre linia orizontului, unde pamantul si cerul se intalnesc, facand legamant de vesnicie. Verde si albastru, culori reale si concrete, care vor sa isi demonstreze una alteia ca exista, ca sunt palpabile si ca fac parte din acelasi intreg.

  2. Luminita zice:

    Bine-ai revenit !
    Lucian Blaga: Amurg de toamnă

    Din vârf de munţi amurgul suflă
    cu buze roşii
    în spuza unor nori
    şi-atâta
    jăraticul ascuns
    sub valul lor subţire de cenuşă.

    O rază
    ce vine goană din apus
    şi-adună aripile şi se lasă tremurând
    pe-o frunză:
    dar prea e grea povara –
    şi frunza cade.

    O, sufletul!
    Să mi-l ascund mai bine-n piept
    şi mai adânc,
    să nu-l ajungă nici o rază de lumină:
    s-ar prăbuşi.

    E toamnă.

  3. A. zice:

    Multumesc, Lucas, ca esti alaturi de mine si de noi. Ma bucur din suflet ca ti-ai luat pana (tastele) din nou in primire.Lacrimile curg de sub pleoape acum, maine si poimaine, dar in suflet vor curge mereu.

  4. dafin zice:

    caci cine alta flori mi-a daruit….

  5. A. zice:

    Lucas, nu mi-ai dat niciun semn. Ai plecat in excursie sau nu? Imi tiuie urechile de atata tacere.

Lasă un răspuns

