frunză. dorinţă. mister…

poieni şi frunze fermecate
din magicul mister se-avântă
un inorog cu coapsa tandră
doar el  mai poate-i lua la trântă

într-o rotire ca un cântec
frunzişul verii ce trecut-a
albastru îşi suise versul
spre infinit şi-n clipă rupt-a…

dar va veni o vreme-n care
asceţii sigur vor purcede
către lumina ce coboară
în magicele ei  comete….

https://folk4noi.files.wordpress.com/2008/09/spiritual.pdf
Acest articol a fost publicat în music, OAMENI, om bun, Poeme, versuri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la frunză. dorinţă. mister…

  1. A. zice:

    Deie-ti Domnu’ sanatate! Asa mai vii de-acasa. In sfarsit, putin optimism. Mie in general nu-mi place misterul, ma cam sperie, dar daca spui tu ca va fi bine, atunci te cred pe cuvant :).
    PS: Mi-a placut si muzica.

  2. Luminita zice:

    Muzică şi vers în magică îmbinare… Clipa de vis, miraculoasa muzică, înminunată vrajă a muzicii…

  3. Dan zice:

    Bine ne mai faci să ne simţim… tac şi ascult…

  4. allyandra zice:

    Muzica tandra, mistere curg sub vraja noptii.
    Pierzandu-si ticaitul, ceasul trece, clipe raman,
    Frunze zboara liber, rotind in ochiul mortii.
    Soapte se ciocnesc, lacrimi asteapta un liman

  5. Luminita zice:

    „E atâta linişte în jur
    de-mi pare că aud
    cum se izbesc de geamuri
    razele de lună…” (Lucian Blaga)

  6. Luminita zice:

    „În limpezi depărtări aud din pieptul unui turn
    cum bate ca o inimă un clopot
    şi-n zvonuri dulci
    îmi pare
    că stropi de linişte îmi curg prin vine, nu de sânge.”

    Muzica ta seamănă cu versurile lui Blaga… Thank you for the music! 🙂

  7. a vebit toamna, cu mirajul frunzelor ruginii – devenim si mai romantici (in afara de frigurosi si buze crapate)

  8. Luminita zice:

    Emily Dickinson:

    Hope is the thing with feathers
    That perches in the soul,
    And sings the tune without the words,
    And never stops at all,

    And sweetest in the gale is heard;
    And sore must be the storm
    That could abash the little bird
    That kept so many warm.

    I’ve heard it in the chilliest land
    And on the strangest sea;
    Yet, never, in extremity,
    It asked a crumb of me.

    Mereu ascult, mereu minunata muzica, multumesc mereu ! 🙂

  9. dimancea zice:

    Très beau, merci ! 🙂

  10. Luminita zice:

    George Tarnea : Nici nu mă spăl de multele iubiri

    Nici nu mă spăl de multele iubiri
    Mi-e greu să fac din dragoste o vină
    Sau prost îndemn al bietei mele firi,
    Când văd cum arde roua-n trandafiri
    Şi cred cu teamă-n Cel ce va să vină.

    Nici nu mă spăl de multele iubiri
    Cuprinse-n viaţa mea mult prea puţină,
    Când pot clădi cu jertfa lor grădina
    De stânjenei, de crini, de calomfiri.

    Cei sterpi si răi n-au starea să-nţeleagă,
    Eu, păcătos fiind de la-nceput,
    Mi-am dăruit priveliştea întreagă

    Şi cel mai sincer, poate, m-am temut
    Că dacă-n carne clipa rod nu leagă,
    Nici veşnicia-n suflet n-a-ncăput.

    Din volumul Volumul „Cartea cu iubiri secrete, 183 sonete”, Editura Tanera, 1994

  11. Luminita zice:

    Ana Blandiana : Carantină

    Durerea nu e contagioasă,
    Vă asigur, durerea nu se transmite,
    Nici un nerv răsucit în trupul aproapelui meu
    Nu produce în mine sfâşietoare atingeri.

    Durerea nu e contagioasă, durerea
    Singularizează mai atroce decât zidurile,
    Nici o carantină nu izolează atât de perfect,
    E banal ce spun – acesta e argumentul.

    Doamne, câtă literatură conţinem !
    Sentimentele – vă amintiţi? – le-am învăţat încă la şcoală.
    În jurul patului celui ce moare ei plâng,
    dar nu se contaminează de moarte nici unul.

    Fiţi liniştiţi, privegeaţi altruişti pe bolnavi.
    Nu veţi lua durerea lor, fiţi fără teamă.
    A murit. Vrea cineva să-l urmeze?
    Numai bocete tradiţionale.

    (din volumul „Călcâiul vulnerabil”, 1966)

Lasă un răspuns

