contratimp. de ce?…

carare
Poate eu, poate tu,
când spui da, când spui nu
cine oare-a iubit mai mult,
nu vom şti niciodată
poate tu, poate eu,
poate sufletul meu
n-a ştiut să răspundă vreodată…

Spune-mi, dragul meu, spune-mi
Spune-mi că-s cea mai frumoasa din lume
şi că nu m-ai uitat !…
Spune-mi, dragul meu, spune-mi
Spune-mi că nimeni n-a fost lângă tine
de când am plecat…

Ai minţit, am minţit,
ai plecat, am venit
şi cine oare-a iubit mai mult
nu vom şti niciodata
Poate tu, poate eu,
ne întoarcem mereu
la iubirea ce n-a fost vreodată…

Anii ce au trecut m-au adus înapoi
în nopţile reci cu furtună şi ploi
aş vrea pentru-o noapte doar
să uităm clipa grea
durerea ce o las în urma mea…

( Narcisa Suciu – Poate eu, poate tu )

https://folk4noi.files.wordpress.com/2008/11/poate-eu-poate-tu.pdf
Acest articol a fost publicat în folk, music, OAMENI, om bun, Poeme, versuri și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la contratimp. de ce?…

  1. Pingback: Inda Blue’s Blog » Acest anotimp

Lasă un răspuns

