pendul. hotărâre. speranţă!…

munte. in ceata

dacă Tu n-ai fi

crezi ca aş fi Eu?

aş strabate lumea fără rost

lipsit de speranţă ori regrete

dacă Tu n-ai fi

aş încerca să inventez Dragostea

ca un pictor ce vede născându-se

sub degetele sale

culorile unei zile demult apuse

ce nu vor mai reveni vreodată…

dacă Tu n-ai fi

crezi că aş fi Eu?

pe cele care-mi adormiseră în braţe

nu le-am iubit niciodată

daca Tu n-ai fi

n-aş fi decât pulbere

în lumea asta trecătoare

m-aş simţi pierdut

aş avea nevoie de tine…

dacă Tu n-ai fi

crezi ca aş fi Eu?

aş putea sa mă prefac că sunt eu

dar, vai, ce bine ştii…

sunt un actor atat de prost…

dacă Tu n-ai fi

cred ca aş descoperi secretul vieţii

pur şi simplu

doar ca să te creez

şi să te privesc…

restul

e tăcere…

https://folk4noi.files.wordpress.com/2008/11/replici.pdf

( Ilie Stepan – Replici )

Acest articol a fost publicat în folk, music, OAMENI, om bun, versuri și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

