el ghiocel. strigătul tărîmului…

înainte de a ajunge iluzie

spunea că dorul e un zeu

mîngîiat de nesomnul trufiei

iar fata morgana un surîs al lacrimei

că umbra tîrzie a lunii

pune potcoave iscusitului timp

şi valea plîngerii nu-i doar

un ocean al pustiului


apoi

din ţărînă

a răsărit

un ghiocel

Acest articol a fost publicat în amintiri, cer, copilărie, folk4noi, Lucas, OAMENI, om bun, Poeme și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la el ghiocel. strigătul tărîmului…

  1. neofit zice:

    AnulNou ar trbui sa inceapa odata cu rsarirea ta.tu faci oamenii sa spere in intinerirea sufletelor,in revigorare trupurilor sa spere la albul iubirii,la mai bine .
    Ghioceilor,imi pare rau ,ca nu ati fost aici,cand am vrut eu.

  2. neofit zice:

    astazi este ziua de nastere a fiicei mele,liliana huber,din linz,austria;as fi vrut sa-i trimit imaginea ghioceilor care se inalta prin zapada sa ne transmita „strigatul pamantului”.nu ma pricep la transferat poze sau mesaje.LA MULTI ANI, FIICA MEA!LA MULTI ANI,OANA!

Lasă un răspuns

