versul d’inului. freamătul olăraşului

Acolo unde cred că eşti
Nici trenurile nu străbat
Acolo ca de sticlă par
Pădurile de brad brumat.

Tot mai departe simţi şi taci
Adăugat la rest mereu
Şi nu mai pot înainta
Decît pierzîndu-mă şi eu.

Cum ninge alb, e orice drum
Şi alb respiră-ntregul timp
Nici nu te-aş recunoaşte-acum
Desperecheat şi fără nimb.

Mi-e milă şi să-mi amintesc
Dar nici să uit nu mă îndur
Cîtă părere-i în destin
Cîtă greşeală-i împrejur.

Cu degete de frig adun
Ca sub un şal înzăpezind
Sufletul nostru încă bun
Mişcarea lui către argint.

Cum ninge, nu s-ar mai opri
Şi fi-vor brazii îngrădiţi
Acolo unde cred că eşti
Printre barbari meteoriţi.

În fiecare an aştept
Să ningă, să te pot vedea
Dacă priveşti, dacă asculţi
Dacă mai înţelegi ceva.

(Constanţa Buzea  – Acolo unde cred că eşti)

Acest articol a fost publicat în amintiri, cer, Dinu Olăraşu, folk, folk4noi, OAMENI, om bun, Poeme, primăvara, versuri și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la versul d’inului. freamătul olăraşului

  1. Daniela zice:

    Atata timp cat Dinu Olarasu este atat de aproape de distanta sufletului meu….acum stiu de ce iti plac poemele mele….pentru ca respira aer muresean si ca….se poate intra usor in inima ardelenilor…prin cant si cuvant….
    Iti imprumutam diminetile noastre, Lucas…ca sa ne vezi mai bine…

  2. Daniela zice:

    Atat de alb am respirat…si atat de argintata mi-e respiratia poemului Doamnei Constanta Buzea. Minunata e alegerea ta, Lucas…tu, neostoitul si frumosul trecator al strazilor lumii!

  3. Luminita zice:

    o poezie dramatica a Constantei Buzea (sper ca Paunescu a citit-o… )

Lasă un răspuns

