apoi.ca lipsa. ani lumină


neştiutorule, tu nu mi-ai spus

că îţi vei pune lespede

peste făptura dinlăuntrul meu

vei cultiva primăveri

peste întinsul  pămîntului

ce aproape-i depărtarea aceasta…

o pierzi! …aici şi acolo…

tu nici nu ştii

cînd ai venit la întîlnire…


Acest articol a fost publicat în amintiri, folk4noi, iubire, Lucas, om bun, Poeme, Poesis, pur si simplu și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la apoi.ca lipsa. ani lumină

  1. Daniela zice:

    Atoatestiutorule! Aminteste-ti! Ti-am spus ca n-o sa-mi pun lespede peste launtrul fapturii mele. Nu eu sunt acela care voi cultiva primaveri…Departarea nu-mi apartine….si nici pierderea….Iar …la prima intalnire, am venit desculta….Primeste-ma!

Lasă un răspuns

