zicere. Tatălui meu

Motto :   Îmi ştiu părinţii limpezi şi cuminţi

Ca apele de la-nceput de sfinţi

 


 


 

 

În oraşe străine am văzut

spaima exactă

a însingurării de sine

aş vrea să fiu acasă

presimt

cum va izbucni primăvara în părinţi…

merg pe urmele lor arzînd

ca un lan de grîu

apele şi cerul se ating

în calmă durere

iar mama-i o lacrimă

uitîndu-se în zare

şi-mi port deznădejdea

că nu-i  pot oferi

decît o sculptură de aer.

ţărîna ruginie seamănă

cu vieţile oamenilor simpli

şi-n oraşe străine

cînd venea ploaia visam

să populez nisipul umed

cu tic-tacul secundelor…

 


 

 

 

 

La mulţi ani, Tată !


 


 


 


Acest articol a fost publicat în amintiri, copilărie, folk, folk4noi, imagini, Lucas, OAMENI, suflet, versuri și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la zicere. Tatălui meu

  1. Daniela zice:

    La multi ani…tata al celui care e atat de frumos in ascunsa lui alcatuire!
    Astazi e sarbatoare, o sarbatoare in care s-a nascut din nou timpul iar tatal tau e mai bogat cu o traire si cu un legamant in fata lui Dumnezeu.
    Sa aiba sanatate, ganduri alese si crestine, pace, iubire pentru tot ce il inconjoara, iar voi, sa va hraniti din belsugul lui de bunatate, iertare si liniste!
    La multi ani!

  2. Lucienne129 zice:

    La multi ani! Fara nici un alt cuvant. Doar ganduri…

  3. oana zice:

    Mi-e dor de Adrian Paunescu.

Lasă un răspuns

