sigiliul tăcut. comoara nebănuită

Singur sînt pe drum,
Ce las în urma mea e scrum…
Acum
Ştiu că nici o stea
Nu mă vrea la ea…

Singur sînt pe drum
Şi tot ce las în urma mea e fum,
Gîndurile-n spate
Mă-mpresoar-acum…

Un suflet vreau
Nu o scara pîn’ la cer
Un suflet vreau
Şi un ţel

Doar gîndul meu
Şi un cerb cu dinţi de fier
Îmi sînt răspuns
Şi îndemn…

Un prieten bun
Să mă scoată din vîltoare,
Din vîlvătaie
Şi din fum…
Un prieten bun
Care să m-aştepte-n zare
Să nu mă-ntorc acum din drum…

Vremuri de demult
Ce vin acum în mintea mea,
Drumuri…
Dar aş vrea să scap,
S-o iau iar de la cap…
Oameni de demult
Şi fraţi ce i-am iubit cîndva prea mult,
Cu toţii au pierit
Ori s-au risipit…

Un prieten bun
Să mă scoată din vîltoare,
Din vîlvătaie
Şi din fum…
Un prieten bun
Care să m-aştepte-n zare
Să nu mă-ntorc acum din drum…

Un prieten bun
Să m-ajute să trec puntea
Ce se întinde
Peste-abis…

Un prieten bun
Ce mi-a strigat să nu plec fruntea…
Şi să urmez
Ce mi-a fost scris…

Acest articol a fost publicat în amintiri, cer, copilărie, folk, iubire, Lucas, OAMENI, om bun, Phoenix și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la sigiliul tăcut. comoara nebănuită

  1. Daniela zice:

    Sub piramida de frunze
    e un trup
    incremenit in strigare
    vidul are margini
    peste care se imparte ziua
    in irisii
    mereu de alta culoare….

  2. Daniela zice:

    Singuratatea urca pe cruce….
    Tacerea sigiliului –
    margine de timp mistic,
    fara paine si vin….
    dimensiune din centrul cercului,
    in care,
    nebanuita comoara
    trezeste steaua ierbii
    fara intoarcere
    fara taiere….

  3. Daniela zice:

    In centrul cercului, varful tristetii tale taie steaua care imparte ziua in strigari si taceri….In portul gandului meu nicio barca nu mai cauta indurarea…doar nisipul naufragiaza….

  4. Octavian Stancioiu zice:

    Imi permit sa va semnalez o noua locatie unde, de acum incolo, vor avea loc saptamanal concerte de muzica folk.

    Începand din aceasta saptamana, la Pensiunea Anette (de 4 margarete) din satul Covaci (jud. Timis, la 6 km de Timisoara, in directia Arad), in fiecare vineri, de la ora 20, vor concerta Vasile Mardare, fost membru al Cenaclului Flacăra, si invitatii sai. Așadar, vineri, 22 octombrie, de la ora 20! Intrarea este liberă.

    Pensiunea Anette a fost sponsorul celor doua editii de pana acum (2009 si 2010) ale Festivalului Dacii Liberi, organizat la Covaci si la care au concertat Andrei Paunescu si trupa Totusi, precum si Vasile Mardare si Valentin Moldovan.

Lasă un răspuns

